תהליך למידה מתקדם טכנולוגי, בהתאמה אישית, בשילוב מחשבים. התהליך, שכחלק מהותי המובנה בו, מביא לידי ביטוי מעשי גם קיימות ואיכות סביבה, הינו תהליך מוביל שיוויון חברתי, צמצום פערים, וקידום שוויון הזדמנויות.
תכנית המסתכלת על תהליך הלמידה במבט עילי, על מנת למטב אותו, לגעת בכל תלמיד או איש חינוך באופן המתאים לו, על מנת שיוכל למצות את כישוריו היחודיים.
התכנית מורכבת ממספר רבדים השלובים זה בזה:
1. למידה דיפרנציאלית מותאמת לכל תלמיד.ה בהתאם לרמה
2. פלטפורמה אחרת המתכללת את כל הנושאים הנלמדים ואיסוף החומרים לאורך השנים. (teams,classroom ועוד)
3. תיק קל ללא צורך בנשיאת ספרים ומחברות. (חיסכון בעלויות רכש של ציוד לביה״ס)
4. למידה משמעותית דרך תכנים מעניינים וחוויתיים.
5. תהליך מתמשך בלמידה דרך מספר דיסציפלינות וכלים.
6. שילוב כלים טכנולוגיים רלוונטיים בלמידה, באיסוף ובארגון החומר.
7. חיבור למחר - העמקת כישורי לומד.ת המחר.
8. התאמה אישית ככל שניתן לכל תלמיד.ה לפי צרכיו, מאפינו, רצונותיו, כדי לאפשר לו לממש את עצמו, להשיג את מטרותיו ולקחת אחריות על תהליך הלמידה.
9. שיתופיות - שימוש בתכנים שנוצרו על ידי כל צוות בית הספר בכיתות השונות.